Jag heter besma och är 20 år, jag har flera gånger suttit barnvakt och generellt jobbat med barn då jag även jobbat på förskola. Jag älskar att jobba med barn och ställer gärna upp…
Hej, har jobbat en längre tid som vikarie inom barnomsorgen på olika förskolor. Och i och med detta så känner jag att jag även skulle passa att jobba med barnpassning