Hejsan!
Jag heter Rut och är 16 år och går just nu ettan i gymnasiet, jag är en glad och positiv tjej som älskar djur och har själv haft hund sedan tre år tillbaka! Och tidigare har jag ridigt från jag var 5-15 ungifär!
Även haft hamstrar och kanin💓
Jag är väldigt social och pratglad och har hållit på inom stallet med undomsektion och stallvärd där jag haft teorilektioner och aktiviteten för massor utav olika barn i olika åldrar!
Möjlighet att ta hand om husdjur
Hund
Katt
Annat
Föreslagna tjänster
Husdjursvård hemma hos djurvakten
Vård i ägarens hem
Dagliga besök/måltider
Promenader
Talade språk
Engelska
Svenska
Rut's recensioner
Rut har inga recensioner för tillfället
Plats
Adressen kommer att meddelas när bokningen är bekräftad